2012-08-14

ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඇප්ස් ලිවීමට ඉන්ස්ටෝල් කලයුතු වැඩසටහන්-1 : එක්ලිප්ස්

එක්ලිප්ස් ඉන්ස්ටෝල් කිරීම

එක්ලිප්ස් IDE එක තමා මම කියවපු විදිහට ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඩිවොලොප් කරන්ඩ තියන හොදම IDE එක.මෙකෙ ඇතුලෙ තමා , කෝඩ් ලියන්න්නෙ සහ අවසානයෙදි ඇන්ඩ්‍රොයිඩ් ඇප් එකක් හදන්නේ.ගූගල් කියන්නෙ " එක්ලිප්ස් ක්ලැසික්" වර්ශන් එක තමා හොද කියලා...
වැඩිපුර කියවන්ඩ පුලුවන් මෙතනින්...  
http://developer.android.com/sdk/installing/installing-adt.html
හරි, දැන් එක්ලිප්ස් ඉන්ස්ටොල් කරන්ඩ පටන් ගන්ඩ  වෙබ් ලිපිනයට යන්ඩ.
http://www.eclipse.org/downloads/
මෙන්න මෙ වගේ පිටුවක් තමා ඒක...



ඊට පස්සෙ "Eclipse Classic 4.2" කියන ලින්ක් එකේ ක්ලික් කරන්න.මෙතන දි තමන්ගේ කොම්පියුටර් එකේ මෙහෙයුම් පද්ධතිය සහ ඒක 32 බිට් ද 64 බිට් ද කියන එක බලපානවා.එක නිසා හරි ෆයිල් එක බා ගන්න.මම 64 බිට් සංස්කරණය තෝරනවා. මොකද, මම මේක රන් කරන්ඩ බලාපොරොත්තුවෙන්නෙ වින්ඩොස් 7 64 බිට් එකක නිසා. මම ලින්ක් එක ක්ලික්කරාම ඊලගට මිරර් සයිට් එක තෝරා ගන්ඩ ඔනි. ලංකාවට ලගින් තියන සයිට් එකක් තෝරා ගත්තාම ටිකක් ඉක්මන් මෙක බැවෙන එක.

මම මෙකෙදි මේ මැලේසියාවෙ තියන කැම්පස් එකක තියන මිරර් සයිට් එකක් තොරලා, කොලපාට ඩවුන්ලෝඩ් බොත්තම ඔබනවා.ටික වෙලාවකින්, ෆයිල් එක සේව් කරන තැන අහනවා.

ඒක ටිකක් විතර ලොකු (183 MB ) ෆයිල් එකක් හින්දා වෙලා යනවා.බැ උනාට පස්සේ මෙක ෆියර්ෆොක්ස් ඩව්න්ලෝඩ් අයිටම්ස් වල පෙන්නනව. ඒක ඔපන් කරන්ඩ ඔනි.

ඩවුන්ලෝඩ් අයිටම්ස් ෆොල්ඩර් එක ඔපන් කරා ම එකේ තියනවා Eclipse කියලා ඇප්ලිකේෂන් ෆයිල් එකක්. එක ඔපන් කරාම  සිප් ෆයිල් එක දිග අරින්ඩ ( Extract) අහනවා.

මෙක කොරනකොට තමා පලවෙනි ප්‍රශ්නේ ආවේ.මෙන්න මේ වගේ Error එකක්.

මේ Error එක එන්නේ මම හරි ජාවා (JDK) වර්ශන් එක ඉන්ස්ටෝල් කරලා නැති නිසා ලු.(ගූගල් කරලා හොයා ගත්තේ ).මම හිතන්නේ, එක්ලිප්ස් වර්ශන් එක 64 බිට් වෙලා 32 බිට් ජවා  දැම්මාම තමා මෙක වෙන්නේ.මම ඊලග පෝස්ට් එකෙන් කියන්ඩ යන්නේ කොහොමද හරි ජාවා වර්ශන් එක දාන්නේ කියලා.ගූගල් කියනවා java රන්ටයිම් එක විතරක් මදිලු. ඉතින් ම්ම තියන ජවා වර්ශ්න් එක ගලවලා අලුතෙන්ම JDK 6 දාන්ඩ්යි යන්නේ. වැඩි විස්තර මෙතන තියන්වා.(මේ Error එක එන්ඩ හරිම හේතුව මම දන්නේ නැ.).
http://developer.android.com/sdk/index.html#Requirements 
 ඊලග පොස්ට් එකෙන් JDK 6 දාන්ඩ ගිහින් මොකද උනේ කියලා කියන්නම් .

No comments:

Post a Comment